luni, 29 noiembrie 2010

Mi-e dor, atat de dor



In Dex, dorul e definit ca fiind o dorință puternică de a vedea sau de a revedea pe cineva sau ceva drag, de a reveni la o îndeletnicire preferată; nostalgie.

Mie mi-e dor de mine, de MINE, de cea care eram si nu mai sunt; ma intreb ce s-a intamplat cu mine de nu mai sunt eu; unde am ramas? unde m-am pierdut pe mine?
Mi-e dor sa ma uit in oglinda si sa ma vad pe MINE, mi-e dor sa ma vad, sa-mi simt gandurile, sa-mi indragesc zambetul, sa visez la planuri marete, sa ma las purtata pe aripile visarii; sa adorm cu gandul la un norisor pe care plutesc, un norisor care sa ma duca departe...
De ce cand dam de greu, vrem sa o luam de la capat? E mai usor sa trecem peste un esec cu gandul ca nu ni se intampla noua, ca suntem altundeva si ne vom intoarce cand totul se va fi sfarsit.

Mi-e dor de ceea ce eram si nu am sa mai pot fi, mi-e dor de MINE inainte de tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu