joi, 9 septembrie 2010

Nedumerire


A venit toamna (nu stiu cand ca parca ieri era vara), cu ploaie marunta si ceata de diminieata. Am tema de casa sa vad in orice lucru ceva pozitiv: si ma intreb ce o fi pozitiv in trezitul greu de tot dimineatza, in lenea cu care ajung pana la masina, in traficul pe ploaie de la ora 9 si un pic (bine ca nu a inceput scoala ca apoi e bai mare in trafic)... Mai rau decat atat, vine iarna, cu frig, zile scurte, ce mai optimism! DAR las ca vine ea iar primavara cu corcodusi infloriti in mov pal si apoi VARA cu soare, cu apa in piscine, cu haine lejere :)
Imi place toamna, dar nu cu ploaie, imi place cand e acel soare caldut, ador sa ma plimb in parcul meu printre frunzele ruginii si galbene, imi place sa dau forme crengilor goale de copaci :) dar azi ploua marunt...
PS. Pozitiv ar putea fi sunetul lin al ploii pe brulanul de la geamul meu, desi e mai mult negativ pt ca devine stresant cand mai vrei sa dormi acele binecunoascute 5 minute de dimineata :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu