joi, 22 iulie 2010

Nu e tarziu pentru nimic ;)


Iubesc apa dar nu stiu sa inot :)) prin urmare, m-am inscris la un curs de inot pt adulti :)) spre norocul meu erau mai multi adulti deci nu m-am simtit total aiurea.
A fost o activitate extrem de relaxanta, amuzanta, m-am hidratat pentru o saptamana cu apa din bazin inghitita :))
M-am amuzat copios cand antrenorul le-a cerut copilasilor din grupa de dinaintea mea sa faca 20 de scufundari. Un copilas cat o schioapa nu facea si l-a intrebat de ce nu face? Ei bine, replica a fost totala :"Nu tiu sa numal pana la 20" :)) s-a amuzat si antrenorul si l-a sfatuit sa faca de doua ori 10.

Cert e ca a fost o destindere totala:)

PS. In stanga e culoarul unde am "inotat" eu :))

PS. 2 - noroc ca schimba apa zilnic ca altfel, pana invat sa inot, o beau pe toata :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu